.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:
دستگیری جاعل دفترچه بیمه درمانی رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای صدور دفترچه بیمه درمانی تقلبی مردم رشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، عبادالله کریمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی با هویت مجهول ضمن مراجعه به درب منازل مردم در سطح شهر و دریافت مبالغی اقدام به صدور دفترچه بیمه می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: کارآگاهان آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع موفق به شناسایی این فرد شدند و وی در حالی که قصد صدور دفترچه بیمه برای فردی از شهروندان را داشت، دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان، ادامه داد: از متهم دستگیر شده اسناد مجعول شامل فرم‌های تکمیل شده بیمه نامه و دفترچه‌های تأمین اجتماعی جعلی و کارت شناسایی با مشخصات جعلی کارمند و نماینده تامین اجتماعی استان گیلان کشف شده است.

به گفته وی، این متهم با دریافت مبالغی بالغ بر 600 هزار ریال برای مردم فرم بیمه نامه جعلی تکمیل و از این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

کریمی گفت: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شده که نامبرده کارمند سازمان تامین اجتماعی نبوده و هیچگونه همکاری با این سازمان نداشته و تمام فرم‌ها جعلی و ساختگی و صرفا برای فریب، اغفال و اخاذی از شهروندان بوده است.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس با ارائه دلایل و مستندات پلیس صراحتا به 50 فقره کلاهبرداری با نام نماینده بیمه تامین اجتماعی از شهروندان اعتراف کرده است، افزود: 45 مالباخته در این راستا شناسایی شده و پرونده نیز اینک در پلیس آگاهی با رسیدگی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.